Uw beoordeling van Atos Medical

Nieuws
8 februari 2025

Wie vertrouwt u met uw vragen en hoe ervaart u Atos Care? Wij hebben de resultaten!

Laryngectomized patients talking to each other.

Afgelopen zomer hebben we een onderzoek uitgevoerd, waarbij u uw mening kon geven over de rol van Atos Medical. Daarnaast wilden we beter begrijpen hoeveel vertrouwen u heeft in verschillende zorgverleners bij verschillende vraagstukken. Ook vroegen we u om de verschillende services die bij Atos Care horen, te beoordelen, zodat wij een inschatting kunnen maken van hoe zeer deze worden gewaardeerd. De resultaten laten zien dat persoonlijke begeleiding en expertise een grote impact hebben op uw welzijn en zorgervaring. In dit artikel delen we de belangrijkste inzichten en wat we hieruit meenemen voor de toekomst.

Uw vertrouwen in de Atos Medical productspecialist.

Wij vroegen u om aan te geven bij welke hulpverlener u zich het meest vertrouwd voelt om bepaalde onderwerpen te bespreken. Hieruit blijkt dat u de Atos Medical productspecialist, die u thuis bezoekt, het meest vertrouwt met vragen over uw pleisters, HME's, canule en andere producten die u gebruikt na uw laryngectomie of tracheotomie.

Op andere onderwerpen, zoals: hoesten, slijm, huidproblemen en voor advies over uw halsstoma, voelt u zich het meest vertrouwd bij de specialisten in het ziekenhuis (arts of verpleegkundige). Op de tweede plaats staan onze productspecialisten.

Rol_Product specialist_productvragen

Mijn ervaring na ontslag: ik had in het ziekenhuis enkel een pakketje ontvangen en bestellen moest ikzelf doen. Mijn eerste telefoontje naar Atos was een eyeopener. "Wat wilt u bestellen?" - "Uhm weet ik niet?". Een dag later kwam iemand van jullie [Atos Medical] die tekst en uitleg gaf, ons begeleidde en in het begin via huisbezoeken ondersteunde. Top, iets wat je echt nodig hebt in eerste onzekere tijd thuis – Anoniem.

Image

Uw beoordeling van Atos Care

Binnen Atos Care bieden wij een aantal services aan. Hiernaast vindt u de beoordelingen van de verschillende services:

  • De huisbezoeken door een Atos productspecialist
  • Vast contactpersoon bij onze Customer Care afdeling
  • 24/7 bereikbaarheid
  • Informatieve bijeenkomsten (zowel live als online)

De gezamenlijke bijeenkomsten op een locatie zijn heel goed om met medepatiënten van gedachten te wisselen. – Anoniem.

Productgebruik

Wij waren benieuwd naar jullie gemiddeld productgebruik.
Hieruit kwamen de volgende gegevens:

  • 93% gebruikt een Heat and Moisture Exchanger (HME)
  • 56% gebruikt een nacht-HME
  • 22% gebruikt een Freehands-HME
  • 33% gebruikt een Larytube of LaryButton

Een goede nacht is een goede dag, lees meer over de nacht HME.

Lees meer!
Referenties

Het onderzoek is in de periode van 25-07-2024 t/m 15-08-2024 afgenomen. In deze periode hebben wij van 210 mensen antwoorden verzameld.

Delen