Bij Atos Medical geven wij een stem aan mensen die via een tracheostoma ademen. Elke dag zetten onze medewerkers zich in om bij te dragen aan uw longgezondheid en levenskwaliteit. Wat dat voor u persoonlijk betekent, kunt u hieronder ontdekken.
Wat wij u bieden:
Ons team van productspecialisten (waaronder met BIG registratie) komen kosteloos bij u thuis zodat u zich niet hoeft te verplaatsen. Ze staan voor u klaar voor persoonlijk advies, beantwoorden graag al uw vragen en geven inzichten in alle nieuwigheden.
Ervaringen uitwisselen met lotgenoten of specifiek advies ontvangen van onze productspecialisten, het kan tijdens onze MyLife bijeenkomsten en webinars. U kiest zelf wat het beste bij u past.
Toegang onze besloten laryngectomie- of tracheotomie community op Facebook. Een plek waar informatie wordt gedeeld en gelijkgestemden elkaar kunnen treffen.
Onze ambassadeurs zijn ervaringsdeskundigen en bieden een unieke vorm van steun die specifiek gericht is op de behoeften en zorgen van (nieuwe) patiënten en hun naasten. Zij kunnen (al dan niet samen met een productspecialist) bij u langskomen voor een huisbezoek of u kunt hen ontmoeten tijdens een van onze bijeenkomsten. Ook zijn zij regelmatig aanwezig bij klinische lessen die wij geven aan (thuis)zorgverleners en op beurzen en congressen.
Met de vakantieservice gaat u zorgeloos op pad. Wanneer u op reis gaat, is het belangrijk om nuttige informatie direct beschikbaar te hebben, bijvoorbeeld wanneer u problemen ervaart met uw stemprothese. Neem ruim voor vertrek (minimaal 2 weken) contact op met Customer Care via info.nl@atosmedical.com of telefonisch op 079 593 50 00. Wanneer u aangeeft waar u op vakantie gaat, bezorgen wij u de contactgegevens van het dichtstbijzijnde ziekenhuis.
Via ons noodnummer +31611805469 kunt u ons ook bereiken buiten de kantooruren en zelfs in het weekend.
Atos Medical levert producten die op basis van ervaringen van gebruikers zijn ontwikkeld. Deze zijn kwalitatief zeer hoogwaardig, veilig en gebruiksvriendelijk en worden wereldwijd het meeste gebruikt door zowel artsen als patiënten.
Wenst u dat wij overleggen of informatie terugkoppelen aan uw behandelaar of zorgverstrekker in het ziekenhuis? Dat kan dankzij de directe link tussen uw productspecialist en ons ziekenhuis team.
Dankzij onze eigen magazijnen in Nederland en directe link met onze productie in Zweden, garanderen wij constante beschikbaarheid en levering van al uw noodzakelijke materialen.
Telefonisch of per e-mail via een van onze Customer Care medwerkers, via uw productspecialist of eenvoudig en snel via onze webshop (NL).
Atos MyLife app is een uniek en gratis hulpmiddel dat ontwikkeld is in samenwerking met patiënten en zorgprofessionals om te inspireren: hoe kunt u uitdagingen het hoofd bieden en uw levenskwaliteit verbeteren na een laryngectomie.
Heeft u vragen of bent u op zoek naar meer informatie? Neem dan gerust contact op met een van onze Customer Care medewerkers of laat uw gegevens achter via ons contactformulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Telefoon: +31 (0)79 593 50 00 | +32 (0)2 334 25 25
E-mail: info.nl@atosmedical.com | order.be@coloplast.com
Delen